chê tcherere tchê tchê!

 
 
Åh den bara snurrar runt i huvudet.
Jag lägger upp den så ni som tappat plågan får tillbaka den :D
 
 
Mer då? vad har hänt sedan den 28/8 när ja skrev mitt senaste inlägg? Jo endel.....
 
Det e faktiskt ganska hemtrevligt här :) Saknas bara endel blommor, gardiner å ett par möbler.
Men i helgen införskaffade vi oss en tvättmaskin som vi ska få igång i veckan tänkte jag, Sen fick vi en torktummlre av farsan också :D
 
Theo ligger å snarkar på soffan och älskling jobbar å här sitter jag!
 
Jag börjar väll med o slänga upp lite bilder från Danmark!
 
 

Åh nu saknar jag redan sommaren när ja ser dom här bilderna... Men ja tror hösten mörkret å snön kommer bli mysigt med älskling <333 :D
 
Mumz älskling!
 
 
Ida å jens tvingade vi hit en helg också! Grryym MAT!
 
 
 
Hjäpte Shimme lite med hans vråålåk en helg 
 
 
Pysslade lite på landet i lördags också, rev toppen på 740n 
 
 
Sen var vi å lekte lite med hundarna förra helgen, de va awesome fun! :D
 
 
Nu ska ja ringa älskling, Enough for today!

 
/SimpleBoy the one and only!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0