A while ago (:

 
 
Hej kamrater!
 
Det var ett tag sen ja skrev lite nu (:
Ser att dom uppdaterat blogg.se också och att alla mina inlägg ligger åt vänster i webläsaren, ser för jävligt ut.. 
 
Ja de har väll hänt rätt mycket sen ja skrev senast, ja har gjort en jävla massa framvagnsinställningar, service och andra reparationer om vi nu ska ta de jobbmässiga xD
 
Det sköna är ju att jag bara jobbar den här veckan och sen är det semester 2 veckor :)
 
Det har varit barnkalas, Theo har fyllt 3. Nu fastnar allt man säger så man får passa sig :D:D
Han fick en liten barnvändlig bilbana av mig iaf som han verkar gilla (:
 
 
Sen var jag älskling och Andrew uppe i västerås och kollade på power meet de va nice, grymt väder också. Galet varmt!
 
Hittade en riktigt schysst van där, en norrman hade den :o
Slänger upp dom bilarna ja tyckte va riktigt nice! :)
 
 
Visst fanns det rätt mycket ögongodis? :D
 
När vi kom hem sen blev det ut å dricka några öl med jens å ida :)
 
För en vecka sen var jag och älskling och kollade på en lägenhet i Sigtuna som vi också fick ! :D <3 
Det är inflytt 1 september wehoe! Riktigt niiiiice! Men tiden kmr gå sakta tills dess.. för igentligen vill man in nu nu nu. xD
 
I helgen var vi hos mig och sen på lördagen drog vi upp till norrtälje på American car show, riktigt bra väder å skönt. Nice burnouts också!
 
Har lite videos därifrån men orkar inte slänga upp de, lägger upp en bil på den finaste hunden istället :D
Hon e så söt på pufffen <3
 
 
Idag började man med å jobba lite ute också haha
Tänk om man skulle göra de varje dag? :D
 
 
 
Men nu har ni ju fått en liten update och det är riktigt bra med mig :D
 
 
Nu ska man hoppa in i duschen
På återseeeeende!
 
/SimpleBoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0