23/1-12


Min dag hela dagen lång!
22 år idag :)

Bjöd mina kollegor på jobbet på tårta idag:)
Blev en daim, en bär & en prinsesstårta, woalah!

Nu är det bara 4 arbetsdagar kvar sen åker vi på lördagen! Läääääääängta!!!
Fast man ska inte klaga, för nu har de ju fan kommit endel snö så ja åkte pulka i söndags :D
De va läääänge sen!

I lördags var min moster här och firade mej i förskott, grymt god mat åt vi sen på kvällen!

Nu tänkte ja ta en dusch sen måste ja pallra mig till ett solarium så ja kan få lite mer bränna innan ressan, sen tänkte jag käka lite middag och dra ut och sladda sönder... Jag är sladdkååååt så de visslar om det!

Enjoy my day!

/SimpleBoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0