Lönehelgen ^^



Hellow followers!

I fredags var det ju firmamiddag, sen åkte jag hem och mös vid tvn å slaggade tidigt.
Och nu är jag hemkommen från örebro ikväll.
Om ja nu ska ge örebro en ressencion så har ja inte så mkt o basera den på, eftersom vi bara var i 2 lägenheter och sen gick igenom stan till Harrys?? :P

Men ah, helt okej ställe de där harrys, diggar schlager golvet där nere...
Dock är örebro tydligen inget för 18 åringar eftersom alla ställen är 23+
Det är heller inget för vilsna 08or som inte hittar eftersom det knappt finns taxibilar för o täcka 1% av stadens invånare som är ute en lördakväll...

Well well, helhelten var bra! som alltid med sandra i spetsen!
No regrets baby!

Nu är jag så seg så ska lägga mig framför timeout å se om ja somnar :)

Ja bjuder på den här!





/SimpleBoy

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu är jag tillbaka på bloggen och har kört igång veckans blogg, var gärna med :) Kram!

2011-05-30 @ 00:25:00
URL: http://urmittperspektiv.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0