11 Maj



En polis hade en bror, men brodern hade inte någon bror. Hur kommer det sig?
Mhm de kan ni fundera på! klurigt värre!

Sitter å klunkar mjölk, hade typ galet sug efter mjölk, inte druckit de på ett bra tag!
Veckan bara springer iväg och ja hoppas verkligen vädret håller i sig det är ju fan underbart!
Om allt endå var så bra som vädret.... :'(
Nu ska ja ta en cigg, fortsätta hata mig själv & försöka tänka på nått annat, vilket ja inte kommer lyckas med, med tanke på att jag låtit det här ske...
Ja vill spola tillbaka tiden tills vi hade det bra. Ja vill verkligen inte släppa dig.
Du tog mig med storm och jag skyller det här på mig och det kommer jag fortsätta göra.
Ja hatar mitt liv just nu. Ja vill inte ha det såhär. But i guess i deserve it

Svaret på gåtan är iaf att polisen var en kvinna...

Hoppas ni har det bra och att era liv är superlyckliga iaf!
Puss på er!





/SimpleBoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0