Danza Kuduro

Oi oi oi, oi oi oi

Tjenis!
Min telefon är fortfarande på lagning.... därför ja inte har några bilder att ladda upp :/

Svetsade volvon på hobbykvällen & lite på shimmes bil sen tvätta vi drömbilarna å åkte o käka lite å snacka skit!

Nu sitter ja å taggar, ska se fast 5 på bio imorn & lörda blire örebroo, ja har redan packat ner ett strålande humör, min positiva aura & grymt mkt humor! Får se om ja ska packa ner nå mer...

Min inställning är att once in örebro, never forgotten
Lär inte komma dit igen, så jah ni förstår ;)
Dom ja kmr träffa där kmr få ett första & ett sista intryck samma kväll ;D

Enough about that, what the hell is going on gnaget?? Förlorar mot kalmar? im speechless
Aja vi ska krossa malmö iaf :)

Tänkte vattna mina kaktusar nu, dom här pigmejävlarna som inte växt en centimeter sen ja köpte dom på gran canaria för nått år sen? jävla fitt kaktusar.... Ja borde fan låta dom dö!

Ni får ha det AmAzInG så hörs vi!

/SimpleBoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0