scooby doobi doo how are you?

  • Ja va säger ni påskkärringar & påskharar? dom jävlarna har börjat sälja påskmust nu.
Påskharen kanske har blivit påsatt för tidigt i år så äggen kommer tidigare också??
Men ja hoppas att haren ruvar på mitt ägg riktigt länge så det blir stort och innehållsrikt iaf.
Man vet aldrig vad som händer 2011 lixom... (A)
  • Nog om påsken o allt va de innebär, min jävla förkylning är påväg tillbaka, wehoo! snorbollen är aldrig långt borta, den verkar ha nerförsbacke å rulla till mig! Men de e väll vissa som ska straffas antar jag.. Detta kanske är ett tecken från ovan, att just jag ska hålla mig innstängd med 10 rullar lambi bä bä bää papper???
  • Nog om förkylning, my room is a mess & ja får inte tag på nån tid i tvättstugan... Kan dom inte skaffa en vip-tvättstuga för oss bloggare?? En tavla där man måste ha en blogg.se domän för å få boka tid, jovisst de vore nått!
  • Imorgon funderar jag på o fixa klart bilen på jobbet och slänga mig i ett solarium påväg hem.. Sounds great!
  • Sitter och beskådar min 1,5 liters koskenkorva, den ser så jävla kaxig & mäktig ut, tror han kan stå där högst upp på hyllan å bara leka cool, vänta bara vännen snart ska ja knäcka dig!
  • Hittade en porrig bild som ja slänger upp så vi får lite färg på inlägget.
Fattar inte vad som hänt med bloggen, all text kommer i ett stycke, jävligt irriterande  Vart lite lättare å läsa med punkt-lista iaf haha :P


Och för er torrbollar som läser bloggen & aldrig nånsin slängt in en kommentar, skämms ni för att ni läser min blogg eller? Tolkar det så tills motsatsen är bevisad! :)

Over & Out, SimpleBoy

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag skäms, men jag kan inte hjälpa det. Jag dras till din blogg. GE MIG MER!

Hihi :)

2011-03-30 @ 01:34:29
URL: http://sofierahm.blogg.se/
Postat av: TILDACORNELIAS

grym blogg! :)

2011-03-30 @ 10:20:36
URL: http://tildacornelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0