Kära läsare!

Det är med skam i kroppen jag skrivet ett inlägg nu...
Det är kanske inte så lätt för er att veta vad som flygit i mig och varför jag inte bloggat på 10 dagar?
Jo jag har gått och blivit kär och gått in i ett förhållande, med världens finaste tjej <3
Vill bara spendera så mkt tid som möjligt med den underbara tjejen...
Och i helgen åker vi ner i sverige på en weekend på nått fint hotell =)
Men nu ska vi inte skylla min inaktivitet på henne utan det är helt enkelt jag som prioriterat bort bloggen..
Well well, ja de har nog hänt endel i mitt liv sen ja bloggade sist men ja e ju så jävla glömsk av mig, just därför ska ja ju blogga! :P
Idag har jag iallafall påbörjat projektet med opeln och lagningen av rosten inför besiktningen...
Ungefär 1/3 av jobbet är klart nu å de tog ungefär.... 3h så 6h kvar.. =)
Så jävla läskigt å svetsa precis bredvid tanken när bilen är fulltankad... vill ju inte flyga 100 meter ifrån bilen om de skulle ta eld hah! :P Så stog på helspänn när ja svetsa ;P
Jag har inte varit ute på krogen på en evighet nu, nästa helg vill jag ut...
Kommer ju åka till malmö på måndag å hem på freda så då blire ju perfekt med en utgång på fredan?? ;o
Känns som jag håller på och bli sjuk också, jävla hals... ;S
I helgen ska ja ju va tiptopp.... i hope!
Nu ska ja ta och ringa min älskade farmor, sen ska ja åka förbi älsklings jobb å lämna henne nycklar!
Puss Puss Snyggingar!


/SimpleBoy

Kommentarer
Postat av: W.I.L.M.A

Sjuk fin blogg!

Allt fint, eller?

2011-03-19 @ 14:10:49
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja, Dovas är lite av vårt ställe. Du skulle vart med :)

Nu är du länkad, som min favorit :D

2011-03-20 @ 16:54:53
URL: http://sofierahm.blogg.se/
Postat av: Syedleah

A very nice site keep it up. Regards

2011-08-31 @ 07:53:06
URL: http://syedleah.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0