Kanelbullar & annat gott!



Tjenare på er!

Igår var det beordrad övertid på jobbet, ja drar endå för skulle ju på middag med världens sötaste Anna!
Vi hamnade på grekiska kolgrillen vid solna busstorg :P

Mys mys! sen träffa vi sandra en stund och drog hem till mig och glodde gröna milen =)

Är sjuk idag.... så var hemma haha :P

Dock inte så sjuk att ja inte kan åka te västervik, Ja ska knasa sönder där!
Volvon ska få uppleva västervik med mig!

30~ mil enkel resa, jag har inga som helst tvivel på att bilen kommer hålla :)

Baslådan är tebax i bilen så lets pump it up baby!

Kommer hem på söndag igen, förhoppningsvis med massa roliga bilder!

Hoppas ni får en grym midsommar för det ska jag verkligen få!
Fylla, Fylla & Fylla beskriver väll midsommar bra? =)

Kommer dock sakna Anna endel <3
Men du är ju bara ett telefonsamtal ifrån mig såå de löser sig :D


Nu ska ja hoppa in i duschen sen packa å dra!
Vi hörs ;)

/SimpleBoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0