Buss1!


Heej meine Freunde!

Igår blev kvällen lite förvirrad, inte alls som planerad.
Men jävligt bra kväll endå, skål för spontanitet!

Stress i all ära, springa till solna c för o hinna med tåget te stan, dricka 2 öl på vägen, glömt ladda mobilen, hinner med tåget in till råshuset, vi möter dambo, hoppar på buss1 (alltså buss 1 mot frihamnen) tyckte det var sååå kul för lät som att dambo hade problem med svenskan när han sa att vi skulle åka bussett... haha

Köa 30min för å komma in på nype, å dricka dom efterlängtade ölen tills ja slog på stort å slutade dricka öl å gick över te redbullvodka! :)

Riktigt kul vare där, inte lika kul när nån blev utkastad (A)
Men vafan, de börjar bli en vana att nån försvinner ;O

Vi drog vid 3, full å glad gick ja å pratade med folk på stan, det är fan halva nöjet av en utekväll haha
Höra folks planer när ingen vet vart dom ska när dom är packade :D

Ja hamnade på fel tåg så fastnade i ropsten 30min... tror vi kom hem vid 5 nånting.. xD
Hatar att tåget inte går längre än rådhuset.... ja e så dålig på övriga linjer haha

Segat hela dan framför tvn hos Anna, jonsen var räddningen när min mobil var död, skutsade hem mig, riktigt sjhysst!

Och ja, BECCA förlorade springtävlingen eftersom jag är så atletisk & tävlingsinriktad så ja inte kan låta en tjej vinna...

Hann ta 2 bilder innan mobilen dog, som vanligt suddigt å dåligt för ja va full :( men bättre än ingen iaf (A)
Död åt bildlösa inlägg from now on!



Nu ska jag bara sitta hemma ikväll å chilla, för imorgon ska min älskade farmor firas genom att vi ska käka på ett värdshus i täby.

Låt oss njuta av en av mina absoluta favoritlåtar!



Simma lugnt!

/SimpleBoy




Kommentarer
Postat av: sandija-döv-fotografier

nice blogg ;D

allt bra?

2011-07-31 @ 14:14:23
URL: http://kwieien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0