Cashew Nötter!


Jajjamen, de sitter ja å trycker i mig, man får ett sånt där fånigt sug rätt ofta så varför stå emot? :)
Har äntligen fått inträdesblanketten till a-kassan som jag ska fylla i ikväll.
Tänk att det tagit mer än 1,5 månad för if metall att skicka ut den, de e rätt bra jobbat.
-
Jag har seriöst funderat på att ta fram moppen nu, så jävla billigt ja kmr åka te jobbet varje månad då, billigare än med SL kort skulle ja till & med kunna lova!
Måste bara skaffa en plats för moppen i garaget här nere isåfall.
-
Helgen var inte så speciellt innehållsrik, förutom att ja käkade en dundergod planka på Ekens med dunderbra sällskap!
-
Nu tänker ja nörda lite CS, har fan inte lirat de på typ ett år säkert! :O
Bjuder på en bild sandra langade te mig! :)
-
-
/SimpleBoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0