26:e April!




Hej på er!

As expected, I went to Jönköping!
Sov hos älskling innan sen drog ja direkt på morgonen å hämta shimme, å så gled vi ner i opeln ;D
Bilen drog endast 0.62 liter milen å vi låg å pressa 120-130 hela tiden (:

Blev max påväg ner och donken påväg hem, haha ! :D

Slänger upp bilder på lite heta bilar som ja diggade!






När vi kom hem från mässan tog ja en dusch sen drog ja te shimme o föra sen ni te stan å träffa sofie å linn så vi snacka me dom ett tag sen drog dom hem å mia kom å mötte mig å vid 3 drog vi mot max där vi satt ett tag innan vi drog hemmåt..

Söndagen sov man bort halva dan, åkte å käkade kebab på palmyra i årsta å sen till värmdö å käka lite paj, å missa lite färjor haha ;P

Måndagen träffade jag Sandra å vi var ute å lekte i parken, åt glass och gungade! ;O




Sen drog vi in till stan och drack lite lättöl. lr ja de va väll bara jag som drack de... eftersom ja skulle hämta mia sen... Men jättetrevligt va det iaf :D

Även om de va ett fyllo som va lite störande hah :D


Känns som måndag idag så vi säger att lillmåndagen har gått superbra! beställt hem komplett spindel till mercan också hoppas ja får den på torsdag, Så ja kan premiäråka en sväng i mercan! :O

Nog om mitt liv nu.

Tråkigt att matchen blev avblåst mot syrianska.. Hoppas verkligen vi får spela klart den en annan gång... Vore surt om Syrianska skulle få poäng...

Nu ska jag faktiskt öppna lite post, cu later!

/SimpleBoy




Kommentarer
Postat av: Johanna

Berätta gärna hur det känns när du är nykär! :D (läs inlägg)



och anmäl dig gärna till veckans blogg om du inte gjort det än: http://johannalicious.blogg.se/2011/april/anmal-dig-till-veckans-blogg-vinnare-3.html#comment



Kramis! :D

2011-04-27 @ 09:05:51
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0