Vote blue and ur welcome in heaven!



Shuhu! Har hittat min söta höstjacka den låg i broshans bil (:




Har precis varit hos polisen å fixat pass, Hightech stuff!
Nu har dom mina fingeravtryck också ;(
Fatta brett register dom får i & med att man måste lämna det när man skaffar pass?
Undrar om dom scannar i det registret när de händer saker ;O

Ja bara längtar till Thailand nu eftersom ja har ont i ryggen å där kan man få massage varje dag, hur billigt som helst!  (: Tills dess hoppas ja iofs att de gått över, Spikmattan e min bästa vän just nu!

Igår slutade ja jobba vid 11 kom ja väll hem runt halv 12, gick å la mig 1? Ahh de va nån som va pratglad i telefon ja tror de va jag :D

Och ikväll är de ju premiär för:



De får man ju bara inte missa eller dissa! :)


Vi hörs!

Over & Out, Simple Boy






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0