Solen skiner!


Yeh, backhome now!
Världens jävla tattarkö när man skulle rösta! xD
Tog typ 40min tills de blev min tur å slänga ner 3 brev i en låda lixom???
Aja now its done :)

De va kul å se hur många som tog många partiers valsedlar för att ingen skulle se va dom skulle rösta på, vad är grejjen lixom? alla får tycka som dom vill?? men vissa vågar inte stå för det eller vadå?
Jag tycker det är jättefel att göra så iaf om man röstar på miljöpartiet, Tänk så mkt slöseri med papper (A) dom borde tänka extra mkt på våra träd! FY Miljöpartister!

Ja drog en rådiss på de andra partiernas representanter som sträckte fram handen med valsedlar åt mitt håll, Näeh tack du er politik är inget för mig fick dom höra ;)

Nu är jag klar med rensningen av mitt rum, de blev 4 flyttkartonger med grejjer som skulle sparas :)
Hittat rätt roliga saker som man bara inte kan slänga lixom! :o

Nu måste jag få plats med grejjerna ja tagit hit också, de kmr bli väldigt kompakt i mitt rum här ;o


Ska städa hela rummet här nu å putsa fönsterna å sätta upp lite shit på väggarna :)
Sen senare ska ja bogsera över Saaben till jobbet med broshan å efter de blire valvaka!

Adios amigos!



Over & Out, Simple Boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0