Mätt & belåten!



Absolut, Svensk mat va länge sen, kirrar dödsskönt i kistan höhö :)

Ja gott folk, Danne har något stort att berätta, något viktigt att berätta, något han vill dela med sig av för att få andra att hjälpa honom på vägen eller kanske haka på?, ni förstår va ja menar va? Ja har varit cool allt för länge nu, dags å bli lite mesig och stå upp för välmående och hälsan!

De ja försöker säga e att jag inte tagit en snus sen den 12:e oktober då jag satt på en svensk restaurang på Koh Samui och fick idén att sluta här och nu, Den 14:e oktober tog jag 3 cigg för att jag var så sjukt uttråkad och lack på att åka runt me tuk tuk å vänta på bussen te bangkok..

Så nu har jag alltså varit nikotinlös i 1 vecka, en vecka som jag är stolt över och jag känner mig stark, ingen kan övertala mig att ta ett bloss lr en prilla nu! Haka på Simple Boy trenden om du vill, vågar & kan!


Här kommer några Mixade bilder från T-Land!


Vattenfall Koh Samui



Bangkok



MBK Shopping Center



Ekorre eller Palmorre, Not sure



Paradise beach, Phuket



Nån full snubbe på telefonkiosk



Mitt ragg i MBK




More to come!

Over & Out, Simple Boy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0