Goodkväll hustomtar!


Ja har ju missat så mkt saker på tvn när ja varit borta så ja måste kolla ikapp massa nu :/
Ikväll ere bonde sökes fru! undra om de är nått å se i år?? de får ja se om en halvtimme :)
Annars då? idag har fan inte hänt mkt har suttit hemma å häckat :D
Får se om ja drar te jobbet imorgon....

Btw, om 9 dar är ja ensam i 3 veckor när morsan e i Brasilien (:
Nån som känner sig villig å laga mat med mig om kvällarna? haha
Isåfall, skicka intresseanmälan nu!

Pax för sängen nu!


Over & Out, Simple Boy

Kommentarer
Postat av: Jossan:)

hej du :D du lär ju göra ett helt inlägg bara om mig och hur jäkla bra jag är :P <3

2010-10-27 @ 22:04:17
URL: http://joospehine.bloggsida.se
Postat av: jossan

btw, jag är grym på att laga mat så jag kan hjälpa dig :D

2010-10-27 @ 22:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0