TUT-TUT



Hej trogna läsare!

Sitter här i bara kallingar å svettas galet, Man kanske ska göra som Tommi, köpa en ac till rummet för nåra tusen??
vi får se hur länge ja står ut :D

Varit ensam hemma hela veckan, Lite smådrygt å fixa mat själv men de funkar :)

Igår jobbade jag över på jobbet å sen när ja kom hem tog ja en dusch å drog å träffade Jessica å hennes söta syskon! Blev en fish & chips i vällingby då med!

Hoppas bara den där fartkameran inte var på som jag åkte förbi när jag pratade i telefon å va påväg hem mitt i natten, ja va typ i en annan värld just då, trött å pratglad :D

Ja har också vunnit högsta vinst på jobb man inte vill få på jobbet!!
Ska riva hela instrumentpanelen på en bil för att komma åt att byta en torkarmekanism till vindrutetorkarna??
Aja de e tur att det är sköna säten i den bilen för där kmr ja sitta hela dagen imorgon xD!

Är sjukt sugen på en iskall Gin longdrink! hoppas verkligen Jessica får med sig några sånna från båten!

Imorgon åker jag nog till landet efter jobbet å försöker få till Saaben (:
Har ju sjukt mkt o göra på den om ja vill!! Livstidsprojekt de där!

Jag e lite avis på folk som har bokat resa till utlandet eller har semester nu men vi får se va ja gör när det är dax å ta ut mina semesterdagar ;)

Nu ska ja leta reda på nått å käka!

Over & Out, Simple Boy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0