Svininfluensan är tillbaka!!!



Eller inte! Men den som vet var den där "svininfluensan" tog vägen kan väll berätta det för mig? börjar undra..

Iaf idag, 1 år, 1 månad och 6 dar efter att jag tog studenten så har studentbilden på min klass dykt ner i min brevlåda, låg en lapp i brevet där de stog "Bättre sent än aldrig" å lite annnat skit mvh st:martins gymnasium :o

Håller faktiskt med, bättre sent än aldrig!!

Och idag är det ju inte vilken dag som helst heller!
Det är måndag den 12:e och då äre bara 164 dagar kvar till Julafton!! (:

Ja får heller inte glömma att säga min åsikt om matchen igår!
Skandal att divorna vann, sörjer med Holland :'(
Diggar Jimmy Jumps för övrigt!

För övrigt så är min hårgelé slut, blev en "Håkan" i morse med raklödder...
Saaben vilar den här veckan å herr opel står till tjänst istället.

Hela dagen har varit äckligt varm å man bara längtade efter regn å blåst!
Börjar bli drygt å komma hem blöt som ett djur varje dag å hoppa direkt in i duschen..
Å sommarn har ju precis börjat... Gahh

Näe nu ska ja ta å städa rummet!

Over & Out, Simple Boy








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0