Pannkakstorsdag!


Voila!

Va hände med mina luckor/kalendern? xDD
Jaja, ska försöka komma igång me det igen snart!
De e ju fan inte jul änn eller hur :O

Idag stannade jag kvar ett tag på jobbet å pillade på lite saker i bilen, igår va ja hemma å hjälpte morsan me massa skit va uppe på vinden å letade prylar typ nån timme haha..
Fast ja kunde smyga ut några gånger iaf (:

Å i onsdas va vi ute å körde bil (:

Nu e mitt rum fan rent å fint, eller ja rent å fint vet ja inte men de är inte nå prylar/kläder mitt på golvet :P

På tal om idag, blev skrämd av en musjävel som sprang rätt mot mig när ja kom in på jobbet idag haha ja ba AHhhhh värsta omanliga skriket :D

Snart blire världens godaste middag, e as hungrig :)

Vi hörs! :D

/Simple Boy

Kommentarer
Postat av: Jon

Du är så jävla störd ibland Danne!

2010-12-09 @ 20:17:00
Postat av: SimpleBoy

Tssss, de har ja alltid varit (A)

2010-12-10 @ 15:32:57
URL: http://simpleboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0