Mitt 110:onde inlägg, Cheers!


A hallåe :)
Fick en böter på 900 på min opel i helgen som hade stått nån meter för nära ett övergångsställe.....
De förstörde ju min morgon ganska mkt när ja kom dit o flyttade på bilen innan jobbet..

Dock jätte mys med alla ljus som va ute efter vägen påväg t jobbet pga lucia :)

Dagen har varit helt okej, inget att klaga på här inte :D
Förutom att ja vill ha mer snö, högre lön & mer semester :)
Och förutom att de inte kom nån lucia t jobbet :O

Ja är rätt stolt över mina 110 otroligt inehållsrika inlägg (A)
Jah vi firar 110:onde inlägget med en låt dåe!
En låt man inte hört på ett tag :)

I am a leading man!! wehooooo (8)







Time to smoke, Kitos & Bye!

/Simple Boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0