Lill-Lördag!


Fränt elller? :)

Jovars! idag var en turbulent morgon, vaknade 10 i 7... Går ut till bilen som har punktering, svär och kör endå, däcket glider snett på fälgen i ankdamsrondellen när ja svänger så då vare kört, får aldrig i nå luft i skiten.

Letar en ny parkering, pröjsar 50 spänn för att bilen ska stå hemma, springer till t-banan, glömmer matlådan i bilen, svär och ringer sandra! Hon hade också fått problem på morgonen :) då blev jag genast gladare!

Kommer till jobbet 40min sent, hoppla va kul (:

Får direkt massa jobb å jah, sen råka ja pajja en backspegel! så ja sa te chefen att den sprack när ja kolla i den å då förstog han....... (A)

Dagen rullade på fint, massa roliga jobb lärde mig endel (:

Sen lånade jag en c-klass när ja skulle hem för pallade inte åka t-bana :PP

En sån här! :P



Å nu har ja precis vaknat från en powernap + snackat me farsan drygt 1h :)

Ska åka t bromma å hämta ett par däck i bilen som står där ikväll för behöver dom imorn (:
För ska te skroten dåe å köpa fälgar å shietz.


Måste bara säga det också att jag är så sjukt utanför nyheterna just nu, Bombmannen ah? han sprängde sig på drottninggatan typ? de va ju inte bra... Rykten om nya hot blabla? Aja fuck that ja gillar å va i min lilla bubbla just nu :)

Ska dra nu, pusshej!

/Simple Boy

Kommentarer
Postat av: Pillan

hahha men låter som en vanlig dag för dig då danne ;)



men vafan jag gick förbi stället igår där snubben sprängde sig xD hahah

2010-12-15 @ 20:26:03
URL: http://softilera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0