Helge, vi kallar denna helg det!



Yes, Im alive!

and after alllllll youuuur my wonderwalllll  (8)

Japp, lets skita i å snacka om julafton nå mer, lets talk about something much more not so intresting!

Ja har ett problem, som ja försöker hitta lösningen på, lampan till höger om num-lock är capslock, och lampan te höger om capslock är?? En pil ner på ett streck, och den har börjat lysa på nått underlight sätt... Om nån vet hur man släcker den på tangentbordet vore jag tacksam!

Igår kröka ja lite och blev lite småfull iaf, de var fan inte mycket folk ute igår heller....



Den minen kan typ sammanfatta nånting! hahaha

Idag vakna jens på min madrass, helt nykter och galet hyper!
Vi drog å hämta min bil sen te kista å shoppa loss lite........
Och ja jens hade en fin idé på hur det såg ut när vi gick runt där i gångarna med kläder...Ja tror de hade nått med musiken att göra också lr va han sa!



Jag va iaf pacman och han va spöket som sprang efter mig i alla gångar!
Ja tyckte de va as kul hahah
Btw finns de ingen jack & jones i kista? :O:S:/

Whatevah, Modekungen SimpleBoy visar upp sina ragg..........







E skitnöjd & absolut inte ledsen över att 3 lax nånting gick på de här 4 prylarna haha!
Och när man är skitnöjd så ser SimpleBoy ut såhär:




Nu har ja precis käkat middag, Kalkon potatis å äppelmos å sallad!
Mycket okej, fast det smakade revbensspjäll!


Min moster å hennes man + broshan e på besök, så nu får ni inte veta nått mer om mig för i helgen! TJO

/Simple Boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0