4:e Advent! :)



Hej bloggen!

Har precis vaknat och snön faller utanför huset :)
Nu är det trots allt bara 3 dar kvar att jobba sen är det julhelg för min del....

Helgen har för övrigt varit helt underbar, ja menar ja har ju träffat stephan..... de e ju inte så jätte ofta!
Sen har jag haft en väldigt mysig kväll i fredas också som ja inte kmr glömma i första taget, tack för den! <3

Sen va det krök och utgång igår, satan va kallt de va ute sen hahah
Diggar vår runda runt hötorget kungsan å stureplan.. xD
Sen hittade vi Linn på donken också, de va ganska coolt!
Sen glömde vi hoppa av tåget på väg hem så vi kom t gamla stan haha xD!
Mkt sen de vart nu men sen sen sen nej men ah ;D

Ska ut t värmdö idag å fira mosters man, tända 4:e ljuset & fika skulle jag tro? :)
Ja jag är pigg har sovit 5h inatt  (:


Enda dryga med helgerna e att dom går för fort... :/
Hoppas ni haft en najz helg iaf!

PUSS

/Simple Boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0