Weekend is over :'(



Hej där!

Should i share my weekend with ya?? ofc!

Fredagen gick fort på jobbet, blev klar med en strulbil å börja sätta upp lådan på en annan..
Efter jobbet åkte jag hem och käkade sen åkte ja å andrea till patrik å han klippte mig (:

Sen åkte vi och morsan och pigge till.... vendelsö där ja skulle köra lamborghinin.
Ja tror de va dom snabbaste minuterna i mitt liv, ja åkte från lidl och sen va ja tebax där efter några minuter igen :/
Sen åkte vi hemmåt och ja å andrea kollade på en film...

Drog till landet på lördagmorgon och när ja klev in på ica brottby, I samma stund lämnar en av personalen nybakat bröd i brödbåset!!! Gasar ut till landet å käkar nybakat bröd fortfarande varmt från ugnen till frukost, MUMS!

Slänger ihop bilen lite fort, städar bilarna lite å slänger över allt skit ja ska ta hem å lämnar opeln på landet och åker Saaben för första gången på typ 1 månad!!

Drar upp till Norrtälje å träffar en väldigt snel flicka! Vi tar en prominix med hunden hon är hundvakt till & pratar lite (:

Sen åker jag från Nortälje vid 5 tiden, hinner åka i typ 10min sen börja det spöregna! Perfekt tänkte jag, bilen blir ren men folk började köra sjuuukt sakta :/
Åker direkt till Upplands Väsby å firar morsan som fyller år, köper världens finaste blommor! :)
Käkar god middag och pratar en massa sen åker jag dirr in till stan och kollar lite på cruisingen som är i stan och åker vidare hem...

Sen blev jag övertalad att åka till Viksjö med cheeseburgare så drog väll hemmifrån vid typ 1 på natten tror ja va där till 6 på morgonen sen hem å sova å så vaknade jag vid 19:00 när morsan kmr hem...

Så nu sitter ja här med fucked up dygnsrytm å har precis käkat frukost....

What a beautiful weekend!

ghdfg
sdfsdfsd
ljkljkl
768768
5656

Over & Out, Simple Boy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0