Undra om han som skrev biblen är rik ;o



De lär ju sålts några biblar genom åren........
Man kanske ska skriva en egen version? Så blir man kanske rik eller kändis på ett eller annat sätt, moderna testamentet av Simple Boy kan det va nått?
Då får ja komma på tio egna budord O,o
Från biblar till Simple boy!

Jag har besökt skroten och biltema idag, vet ni vad det är för likhet på dom ställena förutom att dom har med bilar att göra? Jo dom säljer mycket skit på båda ställena!

Idag har jag även åkt cab på jobbet, radion skrek ut Satelit satelit åh åh åh som en satelit!!
Saknades bara mina stek brillor.......

Å nu sitter ja här å lyssnar på Airplanes, susha beautiful song !!

Mitt rum behöver städas, å de är ordentligt!
men ja tror ja skuter lite på det (A)
Fan ja borde ta mer bilder å lägga upp på bloggen också...

Aja nu ska ja va social på msn!

Tudelue, Simple Boy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0