Om ja brer din macka, smörar jag för dig då?



Ah de skulle ja vilja ha svar på!

Hej förresten!
Hur läget är med mig? Jo tack för att ni undrar, det är bra fast har jävla ont i ryggen för ja råka lyfta en framvagnsbalk lite dumt på jobbet idag... Annars är jag i topform...
Tror herr Ipren ska få göra mig sällskap ikväll å se om de blir bättre då...
Helst av allt skulle jag vilja ha massage i en timme... Men vem ska ge mig det lixom...

Va nyss å käka på kebbbahben me svikarn som åker thailand om 2 dar, Sista måltiden som sagt den kan ni läsa om i kapitel 3 uppslag 75 paragraf 97... Om ni har Moderna Testamentet skrivet av Simple Boy....

Nu ska ja leta efter koppling till SAAABen för den är lika slut som min snusdosa är, Satanz perkelehh! hur kan man glömma köpa nått så viktigt??

Å vad är det som är så speciellt med det här inlägget? Jo ja har inte användt några smileys eller utropstecken, HöHö

På tal om ingenting det är rammadan nu så om ni missat de så får ni börja fasta nu istället!

Over & Out, Simple Boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0