Juni 2013! VAN BILDBOMB!

 
 
Heeej! (:
 
Ombesiktat å fått igenom 850n idag. Skrivit en kontaktannons nu i hopp om att den ska få en ny sambo! 
Behöver rensa lite bland plåthinkarna (:
 
 
Sitter här för första gången på ett bra tag!
 
Tänkte faktiskt lägga upp ett par bilder från van-projektet! Ååååååååå ni kan inte bärga er va???? Va håller danne på med i det där röda garaget?????!!!
 
Jo ja försöker få ordning på en gammal häck som ska kunna åka till västerås och mullra lite till powermeet å sen över båten till gotland och en veckas camping. Vi får se hur det går :D
 
Slipat, spacklat, rollat om yttertaket som hade flagnat, gjort ett nytt innertak för det gamla hängde ner mot golvet och var riktigt fuktskadat efter hålen i taket. Rivit ur inredning, slipat, spacklat, målat och lagt laminatgolv och matta :o
 
 
 
 
So0o0o0 far so0o0o0 goood eller? För övrigt så har jag tappat alla mina msn kontakter, är det facebook som försöker rekrytera mig eller? :(
 
Oyeah, Nattdax. jag återkommer förhoppningsvis med lite mer snack som inte handlar om plåthinkar nästa gång. (ska försöka iaf) :o
 
 
/SimpleBoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0