1 vecka kvar!


Sen blir SimpleBoy 22 år. Inte illa!

Jag mår bra, har precis varit o stekt lite i ett solarium i 20min, tänkte fuska lite innan resan :$
Å ja, fick lite mer färg faktiskt. randen vid kallingarna blev tydligare :o

Har slängt i mig en dos Dukoral för o förhindra att bli magsjuk i Egypten nu med.

Ska nog boka besiktnignstid till både volvon å saaben snart så dom får sina dödsdommar, volvon får ju körförbud första februari.. :o

I helgen var jag och emelie ute med ida och jens i fredas (:
Ida har blivit stor flicka nu :o
Tänker inte dricka på ett tag nu för ja fick sån jävla sjuhelvettesbaksmälla dan efter... -.-
ÖL/CIDER suger, sprit blir man inte ett dugg bakis på... :P

Var hos tandläkarn å slösade bort 700 spänn i fredas också, de gick ju inte så bra, 4 små hål som inte ska lagas var ju iofs bra men mitt tandkött mår inte bra.... kommer tappa tänderna om ja inte gör nått åt det.. wehooo känns ju jätte bra :/

Ska dit på fredag igen så får vi se va som händer mer än att man blir en tusing fattigare igen...

Hoppas ni haft en schööön helg!

PUSS

/SimpleBoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0