Onsdag 21/9




Gokväll!

Kom nyss från kista, det var perfekt väder för volvo...  "UT DÅ ARSLET" hahahaha
Efter några varv i rondellen gav jag upp :o
Har hittat en tröja & ett skärp, mums va mysigt!
Ja va där me gullet som ja inte träffat på.... välldigt länge! men nu är mitt hjärta helt igen </3 + sandra = <3
Såhär länge ska det inte ta tills vi ses igen, inte okey!

Hon klippte mitt hår också, awesome!
Är helnöjd!

Lönespecen landade i brevlådan idag, weho! nice numbers! :)

Imorgon stannas det på jobbet för å göra de sista på micran vilket ja skutit fram pga min roliga volvo :D

Känns som att varenda kväll den här veckan blivit riktigt sen.. och snart är helgen här.
Ja är förkyld, vänster näsborre är helt täpt och den andra rinner? halsen svider och ja... hösten är här. Typiskt höst förkylning!

Såg att ja klivit över 10 000 besök, inte illa för en SimpleBoy som mig!
Tack followers!

Nu ska jag slänga mig på sängen med nya lakan, löve the feeeling! :)


/SimpleBoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0