Lördagmorgon den 22:a Oktober!



Hey peeeps!

Beeen a great morning for me, woke up still swedish still healthy & still beautiful!


Kanske inte lika frächt å somna med en prilla under läppen igår men ja va fan trött...
Gården bestog av mycket jobb, men är helnöjd med hur de gick på jobbet, har allt under kontroll å 4 bilar som ja vet precis va ja ska göra med nästa vecka, känns skönt.

Efter jobbet blev det en sväng med robert å sladda tills vi fick dra in i tvätthallen, slutade med att bilen började knacka som fan i motorn så fick dra in å byta olja & filter sen vart det tyst.. En tvätt av bilen sen hem och käka, chilla ett tag sen vid 8 drog ja ut å sladdade me shimme... Vi tog med oss en bogserlina utifall ^^

Inte en kotte som va ute på ikea så vi körde ett tag där tills shimmes bil slutade driva i automatlådan, då tog vi min bil runt kallhäll å lite så... sen när vi kom tebax drev hans bil igen men då gjorde han de onödigaste ever å börja sladda igen så den slutade driva igen så vi skulle åka runt me min bil lite å då började den knacka i motorn igen efter typ 8 varv på maxvarv i en rondell.... måste va nått med oljetrycket för låter som den inte får smörjning så lät bilen stå 30min sen lät den som vanligt igen.... :S
Fick bogsera hans bil endå från jakan till sumpan, tog ett stopp i akalla å åkte å hämta emelie också ^^

Vi var hemma runt halv 1 på natten... då hade ja hunnit köpa cheeseburgare också :D
Däckade typ 20min efter ja kommit hem... å nu drog precis emelie te jobbet :o

Slänger upp lite pictures!

Min trognaste vän kaktusen som bara växer å växer så de knakar!
Min samt roberts bil nytvättade & en slk 55 amg som ja bytte ventilkåpspackningar på blandannat igår (se hur ren å fin motorn är pga mobil 1 oljan) samt de godaste ja käkat på länge :)



2 klipp när ja försökte leka lite :o



/SimpleBoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0