Första fredagen i oktober!


Hejba!

Veckan har gått kanonfort och jag är helt slut.
Igår stog jag och skruvade till 10 på kvällen...

Idag stog jag till halv 7....
Har iaf bytt en del av avgassystemet på broshans bil nu så de e ba rulla in på besiktningen för honom!

Min fula röda Nissan Micra sållde jag igår, 5 lax!
Blev påbackad av en sl buss när ja skulle hem?
Åh jävlar va lack ja blev! "FÅ SE DITT KÖRKORT! OM DU NU HAR NÅTT?"
Ska ringa dom på måndag å se va som händer... Cash ska vi få ut iaf!

Hade värsta chill idag, lugnt me jobb å fick ta en tripp till stan å hämta en dörrklädsel :)
Ikväll blir d utgång på odenplan, sandra har fixat ett bord med en hink med 10 öl/cider? :)

Har fortfarande ingen usb-kabel/laddare till luren... har inte lyckats hunnit till en affär på hela veckan!
Så får bli bilder sen :o

Nu ska ja äta, duscha & ta en powernapp om ja hinner....

PUSS!


/SimpleBoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0