November!



Nu har vi sprungit in i november också... Soft!
Inte för att november har så mkt kul å bjuda på men kanske kan komma lite snö om man har tur? tydligen så har det aldrig vart så varmt i genomsnitt i oktober sen... jävligt länge hoppas inte det fortsätter i november bara...
Vinterdäcken med dubb i är ju trots allt på, och ja vill ju inte sladda bort alla dubb innan snön kommer? (A)

Well well, jag har inte bloggat ett skit den senaste tiden, har gjort rätt mkt men inte suttit vid datorn bara ^^
Imorgon är det halvdag, WEHO! slutar 2 i stället för 3, what a big deal! :o

Ska försöka hitta lite sprayburkar till front å bakstötfångaren samt listerna imorgon.. Sen börjar bilen se riktigt bra ut (:
Det är bara en fet dekal i framrutan & bakrutan som saknas men har inte bestämt riktigt va det ska stå ännu ^^

Min data har ja slängt iväg te broshan, Epic fail när ja skulle formatera skiten, den började hänga sig som fan.. troligtvis gamla drivrutinger? :S
Ja å datorer går inte ihopp, fuck dom! förstår mig inte på dom!

Iaf, ska försöka få en nice, mysig, vild, fylle helg för på måndag flyger jag ner till malmö och är där hela veckan, förhoppningsvis kommer jag hem som systemtekniker, vore riktigt nice! Iannatfall lär chefen bli rätt besviken... xD

Ska ta å slagga nu!


/SimpleBoy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0