28/11-11


Shoho!

Inte skrivit nått på ett tag....

Weeekend, spenderades med emelie mestadels which was awesome <3
Fick även problem med bilen men det fixade jag på jobbet idag (:
Dammsög också halva rummet å fixade databordet i helgen :D



Har glott igenom de 2 första twilight filmerna å tänkte dra dom andra 2 snart :P

Idag var jag så smart så ja somnade vid 6 efter jobbet å vaknade vid 10... nu lär de suga å somna igen :S
Hoppas den här veckan rullar på fort, ska bli av med 2 bilar som legat på mig ett tag nu iaf är min plan...

Var ju på företagshälsan i tisdags.. fick resultaten av blodprovet ja tog vid förra besöket...
Allt såg kanon ut och levern var i toppskick så de var bara kröka på sa doktorn haha!
Han tyckte att ja skulle sluta snusa när ja skaffar barn? oh well okay! :P

Måste boka tid för å bränna näsan med tänkte jag, pallar inte mitt ytliga blodkärl som ska börja blöda hur lätt som helst längre... Min företagsläkare sa att de va painless å görat så lets go for it!

Köpte 2 nya parfymer förra veckan, awesome båda två!




Nu ska ja lägga mig framför burken å försöka framkalla lite trötthet..

Vi hörs!


/SimpleBoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0