For the little girl in T-By



Jao, The request is from Bulan!
-Dricker en klunk cola-
Ah men va ska vi beräta idag då?
Ja har ju haft en dryg dag på jobbet, Inget gick min väg, Kändes som motvind all day long :p
Vart många cigg idag för å trösta mig själv haha!
Kom precis ur duschen å känner mig sjukt jävla fräch! :D

Ja har kommit på en sak jag ska önska mig i BD-present iaf!
Versace - The Dreamer <3



Jah imorgon ska jag se The Tourist vi får se om Angelina Jolie är bra i den filmen :)

Bjuder på 2 halvdystra bilder :D






Im about to become a white guy again, Eller är det blixten? höhö

En ganska rolig nyhet:

Hon tvingas böta 20 000
Josefin Crafoord körde rattfull 10 meter – chockas över domen: Oh my goodness


Fett synd alltså, ska flytta bilen för att dom ska kunna röjja snö å så händer de där, Ja lider med dig josefin!
Btw ere bara ja som tkr Crafoord har lite udda frisyr för tillfället? Annars brukar hon va rätt sexig ;o

Nu tkr ja vi ska ta och hissa den här underbara klassikern! <3








Nu får de va nog för idag, Sov sött!

/SimpleBoy

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha nemen gulle dig då. Jag fick mitt inlägg :D

O snart blir du brun o fin igen. De ska jag o Linn se till Wihooo :D Men jag undrar lite vad den där skojsiga bilden du visade mig igår tagit vägen. Tycker den borde finnas med här faktiskt :D



2011-01-19 @ 17:17:40
URL: http://sofierahm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0