2:a Adventshelgen!




Spenderat både 1:a & 2:a advent med älskling, hoppas på 3:e & 4:e också <3

Helgen började med städning hemma, dock mycket kvar å städa :o
Lördakväll O'larys kista med awesome people!
Bowlingkungen SimpleBoy tog ju såklart hem vinsten, inte oväntat!
Airhockeykungen SimpleBoy vann även matchen mot robert!
Vad ska man säga? alla kan inte va lika bra som mig....
Nog om mitt feta ego nu, lyckad helg, lyckad kebabpizza som avslutning på helgen.

Att snacka skit är vissa bra på, men när personen i fråga inte förstår att det kommer fram när man snackar skit om vissa till fel person så tycker jag bara synd om människan i fråga som snackar skit...
Om ja skulle snacka skit skulle ja göra det med nån ja känner BRA så det inte kommer fram? Fast ja skulle antaligen inte snacka skit utan berätta för personen vafan ja stör mig på, brukar inte direkt hålla det inne... om ja nu inte vill såra en person dvs.. då kan de va bra o hålla det lite hemligt :o
Det är också fel att börja dömma personer efter en halv kväll? wtf.

VÄX UPP vill ja bara säga till en viss person, hoppas du lär dig nått av hur fan du agerar, men det kanske är svårt med tanke på att du inte verkar inse vad fan du håller på med?

Mitt tålamod är iaf slut så mig ser du inte igen =)

Avslutar med att säga att det snart är jul & att ja hört att tomten kommer ha fina julklappar till dom jag tycker om i år :)

Over & Out,
SimpleBoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0