W33k3nd m3d B-rudarna!



Hej och välkommen till ett otroligt intressant inlägg om Dannes helg!
Jag tackar på förhand för visat intresse och hoppas att du ska få njuta av det jag skriver!


Efter en lång jobbvecka kom fredagen, den planerade och efterlängtade..
Plockade upp Skorpan i danderyd och drog te mig, duschade och sen kom Bulan.
Vi chillade hos mig ett tag sen tog vi tuben in och Sandra mötte oss vid båten!

Tro mig, det såg inte ljust ut när vi såg va det va för folk som köade till å gå på båten....
Men efter att vi förat lite i hytten, hunnit med en powernap och fixat frillan var klockan 10 så då drog vi upp te "theplace of old people"
där vi drack endel, ja dansade lite, kollade på folk, spelade roulette, i just löve att spela roulette när man är lite b-rusad! det är nått med roulette och mig, vann nu också, precis som förra gången ja åkte båt... hihiih

Sen drog vi upp te nattklubben och där var det mkt dansgolvet som gällde =D
Soluppgången bevittnades i åbo efter frukosten och sen gick jag ner i hytten och slaggade (:

Kameran mös i fickan hela kvällen så blev inga bilder typ ;o
Sandra, varför finns det inga bilder på dig? :(





Igår åkte jag till jakan och hängde på nån hemmafest med mathilda å angelica ett tag sen åkte ja te kungsängen å hämtade Anna (:

Nu har ja precis tryckt i mig en mixsallad från väsbys bästa salladsbar/pizzeria...
Ska slå igång en film nu, peace & löve!



/SimpleBoy

Kommentarer
Postat av: f i a

SVAR: Jag flyttar direkt!!!! :d

2011-08-15 @ 14:10:00
URL: http://sofialovgren.blogg.se/
Postat av: Sandraaaaa

För jag e kamraskygg;)

2011-08-17 @ 07:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0