Fredag!



Riktigt dåligt med updates denna vecka, fy Danne!
Så what's been going on then?
Jo jag har väll inte gjort så jätte mkt men har varit med älsklingen, träffat min awsome vän Sandra, varit inne å kollat på Pride också, ganska otippat eller hur? inte för att jag är bi eller homo utan för att det är kul att se så mycket udda folk/stilar på bara en kväll haha :P
Sen har ja servat morsans killes bil också, första service för 600 spänn istället för 3000, all garanti gäller, nice va? :D

Den här veckan gick verkligen jätte fort, jobben rullade på och på fredagen är jag nöjd med de ja lyckats få bort i bilväg på jobbet :P

Nu sitter jag och väntar på att jonsen ska komma från landet så ska vi dra å slänga i oss en kebabtalrik :)

Puss!

/SimpleBoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0