En "stekar" mekaniker i Malmö!



Hej, mors, hallå!

Jag har lärt mig rätt mycket de här 2 dagarna jag varit i malmö nu.
Mkt kopplingsscheman å mätningar, sånt man tycker är drygt eftersom man är lite dålig på det. Nu känner jag mej mycket mer säker å det har bara gått 2 av 5 dagar...

Igår blev det entrecote med pommes å beasås med tomater i..
Idag kalvfile med kroketter å nån vinsås...

Maten smakar jävligt bra när man inte betalar själv :)

Ikväll var vi iväg och åkte gocart, dubbelrunda... Kom 4a av 5 första rundan å sen 3:a....
Det var första gången jag åkte el-gocart och det var fan roligare än ja trodde :)

Nu ska ja chilla lite framför tvn. PÖSS





/SimpleBoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0