Då har vi kommit in i Mars dåe!


Mars, månaden då Svensk Bilprovning vill få Opeln till bilkyrkogården....
Ohja, besiktad blev pärlan idag och ja som alla andra behöver hon kärlek för att överleva!
Rackarns tur hon har att hennes ägare har kärlek till bilar!
Som sagt, ska sy ihop henne lite med miggen på landet.
Måste bara köpa lite ekonomiplåt först =)




Hur fan är det med Danne aka SimpleBoy igentligen då??
Jo, bättre än på länge! Mår bra fysiskt & psykiskt!
Känner mig sjukt sexig i min bruna nyans.
Jobbet rullar på och allt känns gr8!

En viss person har tagit mig med storm, du är verkligen underbar!



Idag åkte Sofie till Dubai, ja kmr sakna dig gumman! Våra knasiga samtal haha!
Men det är ju ba en vecka så får väll klara mig... xD
När du kmr tillbaka kanske vi kan göra en bättre omgång med muffins.. -garv-

Blev ingen kryssning, fick inte tag på nå tickets... Too bad att ja är så sen med allt! :/


Well well, Im about to chill some & take a shower, cya l8er!

/SimpleBoy












Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg ^^

2011-03-03 @ 19:45:39
URL: http://www.Trivium.blogg.no
Postat av: Sofie

Men nu min fina favorit är jag hemma igen och jag har återtagit platsen som din lunchvän. Förväntar mig ett samtal redan imorgon. Våga inte göra mig besviken.

Har saknat dig knäppis.

O muffins ska du få, dom har aldrig blivit sädär förut. Jag kan faktiskt baka :D

2011-03-07 @ 17:53:36
URL: http://sofierahm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0