7:e Mars!


Tjenare, tja!
Inte suttit vid en data på hela helgen, knaas!


I fredags efter jobbet drog jag och beställde skärmkanter & sparklåda te opeln (:
Sen hem duscha, packa lite, snabbt träffa linn å lämna över henne dricka..

Sen drog jag iväg till gävle, trevligt trevligt.. supergod mat när man kom fram!
snowboard hela lördagen, ja trodde jag skulle vara helt kass men känner att de gick lika bra som när ja åkte sist, fast det var flera år sedan jag åkte :P

Hem lördakväll, till pigge å lira biljard o käka (:
Sen hem till världens finaste tjej! där spenderade jag natten och hela söndagen...

Idag fick jag jobba över på jobbet i 2h, de strulade till sig lite så hann inte med allt ja skulle :P
Förbi donken å vidare till elgiganten å lämna in min telefon, så jävla trött på skiten nu!


Felen på den:

"Tushscreenen slutar fungera när den vill"
"Batteritiden är nere på typ 12h max, även om man bara pratar lite varje dag"
"Kameraknappen fast i intryckt läge"
"Mobilen dör närsomhelst"


Så nu sitter ja här med min gamla nokia 3200 hahaha


Aja ska duscha, tjo

/SimpleBoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0