Fredag!



Hej!

Precis slängt i mig en kebabtalrik som inte riktigt var värd dom där 80~ kronorna smakmässigt....
Lite att köpa grisen i säcken enligt mig!
Whatever, stället heter ju pizzastugan å inte kebabstugan så... blame it on me ! :D
Å andra sidan har ju fan kebabhouse äcklig kebab också...

Däremot bruden ja ska till ikväll, den där gamlingen sofie. Hon har en underbar jävla pizzeria vid sig som har awsome kebab! den måste ätas snart igen!

As told, glider till täby, super mig full å ser vad som händer? jag åker dit med en ryggsäck full av gott humör iaf (:
Om inte annat kan ja sysselsätta mig med att supa ner shimme :D

Mitt rum är en röra, men bilen toppren, prioriteringar baby! prioriteringar!
En fläck på lakanet kan man leva med, men en bil som luktar mc'donalds påsar är inte okej!

Singing to me baby that melodi! (8)
You gon make me stay!

Jag saknar Danne & Sandra shake ass till coconut three! :(
Men snart blir det kryssning och då jävlar Sandra :)

Bara för jag är på så bra humör tänker ja lägga upp min favvo bild från awsome midsommar i västervik! (:
Hatar bildlösa inlägg! :O

Ni får ha en riktigt bra fredakväll!! det är ju lönehelg så släng ut en slant extra ikväll! ;)

/SimpleBoy

Kommentarer
Postat av: jasmine

sv : Det ska la vara tjejigt också i ett tjejrum? ;)

Hahaha :D

2011-07-29 @ 21:03:20
URL: http://jasmineofsweden.blogg.se/
Postat av: jasmine

Haha gör så! :)

2011-07-29 @ 21:07:18
URL: http://jasmineofsweden.blogg.se/
Postat av: f i a

SVAR: Säger inte bara det, men det lät riktigt kul! Gillar allt som har med mek och bilar att göra, även om jag inte kan så mycket om det själv. Har körkort och kan byt olja på bilen om det räknas?? ;) Haha.

Åh tack snälla för att du sa det... Det måste jag fixa till. Man tänker ju inte på det själv då man inte kommenterar sin egna blogg alltför ofta hehe...



Då tänker vi lika. Ett försök till vänskap efter ett förhållande leder ju oftast till att "gamla" känslor blommar upp vilket kanske inte alltid är så bra då man gjorde slut av en anledning...

Tack för en av få intressanta kommentarer Danne! Hehe!:)

2011-07-29 @ 21:25:11
URL: http://sofialovgren.blogg.se/
Postat av: f i a

Haha vilken go bild förresten, är det du? =)

2011-07-29 @ 21:26:26
URL: http://sofialovgren.blogg.se/
Postat av: Erika ♥

ställ gärna en fråga i min blogresponse-ruta så får du en fet länkning! :)

2011-07-29 @ 23:36:36
URL: http://lifeabouterikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0