Friday baby, i löve it!



Hurray motherfuckers!
Finns inget schöönare än fredagar, Man är trött efter en veckas jobb å vet att man kan sova ut imorgon :)

Å snö har vi fått lite av ikväll också, sånt gillar vi! :)

Käkade Pizza ikväll sen träffa ja en flicka i väsby (:

Nu sitter ja å klunkar cola för å bli pigg men ögonen är sjukt trötta :P

Har kommit in i en Norman fas, diggar galet haha!
"De gör oooooooooooont men gå endå" (8)

Ja fyller år om 2 dagar, Finns en jätte söt flicka som grattat mig i förskott för hon befinner sig utomlands å skulle upp i bergen nu där man inte kan nå henne, de tkr jag är jätte gulligt! Stooort + till dig gumman :*

Diggar att ja körde mot enkelriktat å fick en utskällning av en gubbe i infra city ikväll!
"Det var ingen rolig upplevelse och möta dig sådär" säger gubben irriterat.
Å han tror ja bryr mig när han inte har bricka? haha.... Aja de finns folk för allt! :D
Privat "poliser" ohlala! Kunde de inte vart en söt tjej som sagt till mig ist? :(


Så jävla komiskt! Läst de här eller?

Krokodil svalde mobil

 

Rimma, 20, tappade sin mobil rakt i gapet på en krokodil.

Ingen på djurparken trodde henne – förrän det började ringa från djurets mage.



Ja tror krokodilen förstod va baloo menade med kirrar dödsskönt i kistan nu... Haha!


Peace & Löveeee people!



/SimpleBoy

Kommentarer
Postat av: Sofie

Dääär kom bildeeen :D

2011-01-23 @ 18:57:37
URL: http://sofierahm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0