Annandag X-mas!


Hejsan!

Julstressen är över, försov mig på julafton så när ja kom till Solna c hade alla affärer stängt? jätte kul.
Varför är jag alltid ute i sista sekunden...
Dan innan var jag ute å köpte klappar också så hade ju de mesta, hittade dock mest saker till mig själv, köpte 3 tröjor å en radiostyrd helikopter, ja å leksaker alltså! haha
Jaja de blev bra tillslut endå :)

Sen blev det hem till morsan, slå in alla julklappar åka vidare te farsan å käka å sånt sen tbx te morsan å öppna julklappar sen skutsa hem mormor te kungsängen, sen åkte jag iväg till sandra en sväng med innan ja åkte till älskling där jag också sov över (:

Fick inte så mkt, lite kläder å mest pengar i julklapp! (:



Har skruvat ihop min radiostyrda bil också, vi ska leka på jobbet imorgon, vi är 4 stycken som ska dra dit våra bilar å köra i verkstan haha moget av oss som alla är 20+ :P
Funderar på o lacka om den i mercasilver eller blått, har hur mkt sprayburkar som helst med metallic färger på jobbet :o :)




Igår var rätt slapp dag slutade iaf med att vi var och käkade hos morsans kille, mkt god julmat!
Sen hem till solna å glo på ett päron till farsa firar jul :D

Ovädret dagmar störde mig rätt mkt inatt också, jävla blåst! :O
Men älskling var här så det va mysigt endå <3

Slänger upp ett par bilder från sthlms största lekland där jag var med emelie för nån vecka sen :)
Snacka om roligt barnen nuförtiden kan ha, vart var alla lekland när ja var liten? :/




Sen har vi några randombilder här med! blandannat mormor och att kriminalvården har köpt mercor,
Den enda bilden från bowlingen med alla fina människor var en på sofie! :o
Sen en bild från jobbet ;o



Nu ska ja göra en storstädning i rummet, rensade ur 4 påsar kläder ja aldrig använder ur garderoben igår å slängde i en sån där "klädcontainer" :)

BTW, Ni som inte förstog att tatueringen är FAKE vet det nu! Ville  bara se hur de skulle se ut, tkr det passade rätt bra, men ofta man börjar med o göra en såååå stor tatuering hallå? haha

See ya!

/SimpleBoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0