Sensation Nation!




Shue, flashigt jävla namn på inlägget lyckades jag med iaf!
Älska filmen ja såg igår, 40 year old virgin.. :)

Imorgon är det torsdag, means - hobbykväll = Danne glad!
Måste få ihop biljäveln så får vi se va ja gör sen! Vill hitta nått pilligt projekt (:

Igår kollade jag även på sista minuten resor, ja e fett sugen nu...
En vecka i egypten med hotell tur å retur för 2 lax?? awesome..
Men som sagt, det är skönare å ha en månads semester i vinter än å ta en vecka nu...


Slänger upp ett par bilder från i helgen så de inte blir bildlöst! :)





Now enjoy some oboy!

/SimpleBoy

Kommentarer
Postat av: Bulan

D A N I E L ! ! !

Jag gillar inte den där sista bilden :O

Det råkar inte vara just de elaka ni tog när jag var meeeegatrött o höll på att somna?

Jag tycker ni var dummisar då, jag var trött o klockan var inte ens lördag längre.

Ville bara tala om det..

PUSS & KRAAAAM ;D

2011-08-31 @ 22:18:08
URL: http://sofierahm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0