Dagen efter....


Käkade en riktigt god lunch/middag på stallmästargården igår, riktigt trevligt!
Sen drog jag hem å vidare till råsunda.

Ja de känns ju inte sådär jätte bra att vi förlorade mot elfsborg igår..
Dommarjäveln började vakna till i 2:a halvlek iaf men de hjälpte inte så jävla mkt när teteh bangura spelade ensam på topp och blev kapad av minst 4 elfsborgsspelare hela tiden....

Vi hade ju våra chanser men blowade dom, hade varit skönt å ligga på samma poäng som elfsborg men aja..
Nu ska vi krossa göteborg och norrköping borta så drar vi ikapp med lite tur! :)
Hoppas på motvind för elfsborg & helsingborg nu!

Efter matchen blev det lite öl på en lokal pubb, sjhysst jue!





/SimpleBoy

Kommentarer
Postat av: f i a

SVAR: Strävar ju alltid efter vuxenpoäng så det var ju bra då. ;) Haha nejdå..



Haha ja så jävla rätt är de! Ät det du gillar. ;)



Jodå, haft en helt okej helg. Lite tråkig men man överlever ju. :P Själv då, haft det bra? :)

2011-08-01 @ 21:53:45
URL: http://sofialovgren.blogg.se/
Postat av: f i a

SVAR: Det lät som en bra grej! ;) Ska nog testa på det hihi. ;)

Lussebullar = så gott så jag inte vet vart jag ska ta vägen.. Haha.. Varma, nybakta (fast micrade går bra, bara dom är varma haha) och ett stort glas iskall mjölk på det. :D

Samma här, kanonväder hoppas jag med på eftersom jag ska ut.. Så. :P

2011-08-01 @ 22:23:42
URL: http://sofialovgren.blogg.se/
Postat av: f i a

SVAR: Haha ja jag skulle ut på krogen, men nu sitter jag på öland. Så det blev visst sjön istället. :P Eller ja, havet. ;)

Vad hittar du på nu i helgen då? :D

2011-08-05 @ 17:48:52
URL: http://sofialovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0