A litle bit of everything!


Heysan!

Vi har precis vunnit över trelleborg, 3-0!
Awesome!

Glömde nämna i veckan att ja var hos mathilda i onsdags med sandra å käkade ett par kräftor å firade henne som fyllde år, trevlans :D

I fredags låg jag hemma och glodde film, tills ja va på gång att dra ut å slira med 740n då messade stephan å bad mig komma till götakällare... tog bilen in, hittade en JÄTTE bra parkering... kom in på götakällare vid 1 tiden... hade rätt kul tills de blev bråk å ja å stephan drog te bilen å hämta sprit sen satte vi oss på donken å grogga lite, dambo kom över dit på en grogg med.... sen åkte vi hemmåt...

Lörda morgon, mission 1 hämta bilen i stan... kommer dit... bilen är inte där? en tom lucka precis där ja stog... hade ställt mig precis utanför en garageinfart så bilen var bortbogserad till luna industriområde.... Awsome, shimme skutsar ut mig till täby där ja hämtar audin å får den sålld.. så nu har ja ingen bil föräns ja löst ut volvon, undrar va de kmr gå på....

Lördakväll tillbringades hos sofie, grym kväll!
Vi kom dit runt 9 tiden, började grilla och de blev middag tillslut.. :D
Sen fortsatte det i alkoholens tecken tills världens sjhysstaste jon kom och hämtade oss vid halv 4 tror jag klockan var.. då blev de donken å sen en runda å droppa av folk å tillslut sängen :D

Har sett fast five nyss! grymt bra film, enligt mig en av dom bättre fast & furious men lite lite bilrace....

Slänger upp några passande bilderfrån igår tog tyvär inga i fredags.. Puss!







/SimpleBoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0