Några rader!


Tja, inte bloggat på ett tag men ah ni får en liten update om helgen :)

I fredags efter jobbet åkte jag hem och städade och sen drog ja till systemet me shimme å handlade lite godsaker :)

Väl hemma chillade jag ett tag sen åkte te jens å var med honom typ 3h? ute å sladda i jakan å solvalla, snuten kom ja blåste, sen kom snuten igen, ja drog.....

Sen blev de för sent för o festa för shimme va inte påväg hem ännu vid 1 på natten så ja drog hem, juste skutsade jessica hem och ja jessica vet du vad? ja plockade upp liftarna sen haha!
Körde dom te barkarby station :D

Sen va ja hemma runt kl 1 halv 2 tror ja? skulle upp vid 9 skulle hjälpa roger å flytta lite (:
Sen kom ja hem runt 4? :o
Då bestämde vi att vi skulle ut på en krogrunda som slutade med att vi fastnade på dovas, bara för att de fanns en sjukt snygg tjej där! En Linn! ;D

Idag vaknade jag med en skön huvudvärk, skutsa iväg Sophie?? å drog me jens te donken, Alla pizzerior va stängda..... :(

Ska ut å sladda ikväll nu så vi får höras en annan gång! :D
PUSSHEJ

/SimpleBoy

Kommentarer
Postat av: SoFie

Jag stavas faktiskt SOFIE. Inget jävla ph :O

2010-12-04 @ 05:38:08
URL: http://sofierahm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0