Makes me think about my childhood.



Ja, åkte förbi fontänen i Sumpan idag, påväg till min stammis pizzeria!
Nån hade gjort det jag också gjort när jag var liten, hällt såpa i fontänen så det bubblade över galet mycket! :D


Tiden då man var ute på kvällarna å gjorde sånt man inte fick.. Tiden då man inte var straffmyndig, Tiden man gjorde sånt man ska berätta för sina barn i framtiden, Tiden då man drack sprit för första gången, tog sin första cigg,  fick sitt första ligg,  blev asfull första gången... Tiden då pengar var nått man fick en gång i månaden så man kunde köpa godis varje helg om man sparade!

Så mkt saker man kommer ihåg som om det var igår!
Old days never come back :(

Idag har jag omedvetet pratat med en kändis på jobbet när ja fixae hans bil, En spelare som lirar i Hammarby men som också spelat över 300 matcher i FC porto...
Tydligen asrik också :)

Sen har jag träffat Ida också! Ja va brunare än henne (:

Har även vattnat mina 3 kaktusar som inte växt en milimeter sen ja köpte dom i Gran Canaria.... -besviken-

Måste köpa ny parfym också! Vet dock inte va ja ska välja ännu ;/
Vill ha nått ja inte haft förut som ja känner lukten av :o

Nu ska jag lägga mig framför tv'n tjoe :)

Over & Out, Simple Boy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0