Fuck33d upp Jul!



Så sjuk dag, inget gick min väg, inte nånstans.
Aja nångång måste man ha en riktigt dålig jul också.

Fick iaf 3 klappar i julklappsspelet...
Wehooo!

Man får väll tacka för alla söta godjul sms~
Tänk om man fick lika många varje morgon va poppis man skulle känna sig då!

Nästa jul ska ja fan inte va i sverige iaf, de har ja bestämt nu.
Hellre grisfest på gran canaria!

Å nej de va inget fel på folket ja umgåts med idag det är mer min inställning och hur dagen varit i helhet som stör mig.
De bästa me julen är nog fan maten, i like it!

Hoppas ni andra tomtar haft en underbar jul!
De här måste vara mitt mest negativa inlägg nånsin, men såna måste man också skriva, eller??

Kanske laddar upp nån bild imorn när morsan kmr med kameran, Hej sålänge!

/Simple Boy




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0