Almost finished!

 
Hej på er!
 
7 maskiner senare är tvätten avklarad!
10 lådor senare är snart allt nere i lådor!
3 dagar kvar till flytt!
 
Såhär does it looks like nu då.
 
 
 
 
Känns som jag hade mer prylar i garderober och sånt än ja trodde, hah :o
Om nån kåt jävel är intresserad av dom porriga affischerna så är det bara lägga ett bud. Dom ska INTE med till nya lägenheten! OBS Dom är signerade till Danne! så de e bara döpa om er om ni har fel namn :D
 
Imorgon ska vi iaf hämta en tv bänk, hoppas den är lika fin som vardagsrumsbordet som vi hämtade i helgen :)
 
Ja vet inte varför den här låten aldrig går ur mitt huvud men den kanske är tillräckligt visselvänlig :D
 
 
Hopppas att min älskling vill slinga mitt hår imorgon lr torsdag, hatar min hårfärg ATM!
 
Ska lägga mig på min älskade spikmatta nu.
Relax bigtime incoming.
 
/SimpleBoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0